Doprava zdarma při nákupu nad 3000 Kč. 

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pouze pro nákup na e-shopu www.vassommelier.cz. Provozovatelem e-shopu je David Pavlíček, DiS., Dolní 80, Štěpánov. IČ 738 85 894. Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dále jen provozovatel) a kupujícího, který vystupuje ve vztahu s prodávajícím jako kupující spotřebitel (dále jen zákazník). Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy upravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), vše ve znění novel. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

2. Základní postup nákupu

Poté, co si vyberete zboží na našich webových stránkách www.vassommelier.cz, vložte požadované množství zboží do košíku a vyplňte všechny povinné údaje. V případě nutnosti do poznámky uveďte specifikace k vybranému zboží. Poté odešlete objednávku. Veškeré odeslané objednávky jsou považovány za závazné! Své objednávky můžete stornovat maximálně do 24 hodin pouze prostřednictvím e-mailové pošty. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami. Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy zaslané na adresu uvedenou zákazníkem. Doručením tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a zákazníkem.

3. Způsob platby za objednané zboží

Akceptujeme pouze tři následující způsoby placení zboží:

  1. Platbu platební kartou prostřednictvím platební brány STRIPE (stripe.com)
  2. Úhradu předem bankovním převodem na účet č. 1478699011/3030 vedený u společnosti Air Bank a.s., kdy zboží odesíláme ihned po připsání konečné částky na tento účet. Objednávky, které nebudou do 14 dnů uhrazené, budou automaticky stornovány. Poté je nutné učinit novou objednávku.
  3. Platbu dobírkou přes společnost MESSENGER (www.messenger.cz)

4. Způsoby dodání

Zboží odesíláme po ČR jako balík společností MESSENGER.

Doručení bývá nejpozději do druhého ode dne odeslání, výjimku tvoří překážky na straně přepravce, např. dopravní nehoda, nepříznivé počasí nebo přetížení v období Vánoc, státních svátků apod.

5. Ceny poštovného a balného

Zboží zaplacené bankovním převodem na náš účet odesíláme jako balík prostřednictvím společnosti MESSENGER dle aktuálně platného smluvního ceníku. O ceně poštovného je zákazník informován při vytvoření objednávky.

Balné neúčtujeme.

U objednávky zasílané po ČR nad 3.000,- Kč vč. DPH je poštovné ZDARMA.

6. Zrušení objednávky prodávajícím

Zrušení objednávky nebo její části je možné pouze ve výjimečných případech:

  1. Zboží je již vyprodané a nelze ho objednat, neboť dodavatel či výrobce ho nemá dlouhodobě k dispozici.
  2. Neproběhla platba za zboží.

V obou případech se prodávající domluví se zákazníkem na dalším postupu, aby se dosáhlo maximální spokojenosti zákazníka.

7. Cena zboží

Konečné ceny jsou uvedeny u jednotlivých položek zboží a jsou platné ke dni objednání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo měnit uvedené ceny v případě změny kurzu, výrazné inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží.

8. Dodací lhůty

Zásilky odesíláme nejpozději do 14 dnů. V případě, že požadované zboží je dlouhodobě nedostupné, neprodleně zákazníka informujeme, aby na zakázku nemusel čekat déle, než je nutné. V tom případě postupujeme podle pokynů zákazníka po předchozí domluvě. Vždy se snažíme vycházet zákazníkům maximálně vstříc. V případě, že zboží již nelze objednat u dodavatele, budete informováni.

9. Převzetí objednávky

Zákazník je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda není balík poškozený, otevřený, nebo promáčený. Takovýto balík zákazník nesmí od přepravce převzít. V opačném případě již nelze uplatnit reklamaci na poškozené zboží!!! V případě poškození balíku s Vámi přepravce na místě sepíše zápis o škodě.

10. Záruka, vrácení zboží a reklamace

Záruka na zboží prodávané prostřednictvím e-shopu se řídí a je v souladu s platnou legislativou ČR. Reklamované zboží lze zaslat na adresu sídla firmy, která je uvedena v kontaktech. Uvítáme zabalení v původním obalu, není to však podmínkou. Pro urychlení reklamačního procesu přiložte i kopii dokladu o koupi. V případě uznání oprávněnosti reklamace bude podle přání zákazníka zboží vyměněno kus za kus nebo vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného. Reklamace zasílejte na fakturační adresu spolu s průvodním dopisem (proč zboží reklamujete, zpáteční adresa, číslo účtu). Zásilky odeslané dobírkou nebudou vyzvednuty!

Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě 30 dnů. Zpravidla se snažíme (pokud je to technicky možné) vyřizovat reklamace rychleji.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodu. Zboží může zákazník vrátit na vlastní náklady bez udání důvodu do 14 dnů s nárokem na vrácení peněz. Zboží musí být zabalené v originální balení, včetně veškerého příslušenství a dokumentace, nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky používání. Po doručení zboží bude zákazníkovi vrácena částka na bankovní účet. Na Vaše přání Vám nevyhovující zboží vyměníme. Tato služba je ZDARMA.

11. Ochrana osobních dat

Prodávající se zavazuje, že osobní data zákazníků, uvedená v objednávce, budou použita pouze pro účely spojené s vyřízením objednávky a doručením zboží. Kupující s tímto použitím zadaných údajů souhlasí.

12. Zákaz prodeje osobám mladším 18 let

Na našem e-shopu je zákaz prodeje zboží osobám mladším 18 let. S odesláním objednávky bere tuto skutečnost zákazník na vědomí a potvrzuje svůj věk starší 18 let.

Copyright © 2016 - současnost Váš Sommelier. Všechna práva vyhrazena.